Papierhandel opsies soos 'n professionele


Gebruik papierhandel tot u voordeel om u handelsstelsel te toets en te verbeter. Konsekwent in jou metode en volgehou in baie ambagte sodat die waarskynlikhede oor tyd verloop. Bereken verwagte portefeulje opbrengste en algehele inkomste generasie. Verstaan ​​die wet van groot getalle en hoe dit byna sukses behaal. Die belangrikheid van die ontwikkeling van 'n konsekwente en volgehoue ​​opsiehandelstelsel. Jy het die res van jou lewe om te ruil. Mark het dekades ervaring as 'n professionele opsiehandelaar en het drie boeke oor opsies geskryf, bo en behalwe om sy eie blog te handhaaf vir beleggers wat belangstel om meer te leer oor opsiehandel. Jy kan meer leer oor Preet op sy persoonlike webwerf en jy kan hier kliek om hom op Twitter te volg. Stadige proses, en daar was geen onmiddellike vullis nie.


Beide bevat skakels na 'n gratis ebook, wat 'n sampler weergawe van sy mees onlangse boek is. As ek skryf, beskryf ek nie moeilik om te leer, ongekompliseerde strategieë nie, en dit is die enigste metodes wat ek met my eie handel gebruik. Die parameters wat gebruik word om die bod en biedings te maak, word deur die spesialiste bepaal en die aanhalings verander namate die aandeelprys verander. Vandag word dié bod - en vrapryse deur rekenaars bepaal. Hierdie seminare gee die opsie wêreld 'n slegte naam. Waar gaan al my geld 'n interessante onderhoud met 'n professionele opsiehandelaar. Hoe het die opsiemarkte ontwikkel sedert jy die eerste keer begin het? Dankie dat jy die tyd geneem het om aan hierdie onderhoud deel te neem. Die meeste werk nou vir groot handelsondernemings. In totaal het Mark drie boeke geskryf oor opsies wat deur Amazon beskikbaar is. Hoekom betaal 'n persentasie bates wanneer jy in plaas daarvan 'n vaste tarief vir beleggingsadvies kan betaal? Puts het nie eers tot later begin handel nie, en dit maak verskansing moeiliker.


Vandag kraak rekenaars al die getalle dadelik. Ons moes die beste doen wat ons kon. Dit was beslis 'n oorlas. Dié maatskappye wat duur seminare verkoop, is uit om geld te maak, nie winsgewende handelaars op te voed nie. Toe ek in 1977 as 'n CBOE-markmaker begin het, het ons net oproepopsies gehad. Wanneer jy regte geld gebruik, begin klein. Baie lesers van hierdie blog is nuuskierig oor loopbane in die finansiële sektor. Baie doeltreffend vandag. Bubbels kom al die tyd voor, maar verhoogde volume moet nie so 'n borrel wees nie. En kommissie koste is so laag dat ek vandag minder betaal as 'n kliënt as wat ek in 1977 as 'n nuwe bemarker gedoen het!


Mark Wolfinger, 'n kenner op handel in opsies. Dus, vir my, die algoritmes en handelsreëls is nie veel werd nie. Toe die prys van die onderliggende voorraad verander het, moes ons al die opsie kwotasies verander. Het u enige voorkeuropsies vir handelstrategieë wat u gereeld gebruik? Ons moes ook alles in ons koppe of met potlood en papier doen. Merk, jy het meer as 30 jaar ervaring opsies. Termynkapitaalbestuur, ens., Skandelike handelaars of intelligente handelsondernemings kan genoeg geld verloor om vertroue in die hele stelsel te skud.


Ons biedings en aanbiedinge is vir almal gepos, maar dit was 'n handleiding. Mark Wolfinger, en jy wil dalk die onderhoud wat ek met hom gehad het op hierdie blog lees deur hier te kliek. Die gebrek aan gesofistikeerdheid het die vloerhandelaars 'n voorsprong gegee vir die meeste individue, maar dit was baie moeiliker om die risiko te verminder. Is dit 'n rooi vlag? Die mees aktief verhandel opsies, soos IBM het die meeste markmakers gelok, maar geen put was leeg nie. Dit sluit in die hou van posisies, die skatting van ons posisie delta en gamma, ens. Die ongelooflike winste van verskansingsfondse blyk te wees 'n ding van die verlede, maar meer en meer verskansingsfondse is in besigheid, en hulle gebruik konstantes op 'n konstante basis. Dit verskaf besonderhede wat toelaat dat die leser leer om opsies te gebruik. UPDATE: Mark en vier van die ander top-opsies bloggers op die internet het 'n betaalde opvoedkundige webwerf ontwerp vir diegene wat belangstel om regtig te leer oor handelsopsies vir die eerste keer, sowel as om gevorderde materiaal te verskaf vir diegene wat handelopsies vir jaar.


Die wêreld het dramaties verander sedert ek die CBOE agt jaar gelede verlaat het. Oorweeg dit: As hulle goeie eie metodes gehad het, sou hulle nooit daardie metodes teen enige prys verkoop nie. Maar dit is bullish metodes en presteer nie goed in afwaartse markte nie. Maar die oorgrote meerderheid val langs die pad. Dit moet gedoen word vir elke opsie wat in die put handel dryf. Gids tot Opsies, bied 'n gedetailleerde uiteensetting van hoe opsies werk en die voordele van die gebruik van opsies. Enigeen kan gelukkig raak, so sommige mense maak direkte rykdom. Ander kan 'n leser vertel hoe om 'n handel oop te maak, maar ek bespreek opening-, bestuurs - en sluitingsposisies. Sekuriteit regulasie in Kanada: Een stap vorentoe, twee stappe TERUG? Het u enige gedagtes oor waarom die afgeleide mark vinniger groei as die tradisionele aandelemarkte en vaste markte?


Uiteraard het die makelaar tydens die verkoop die hoogste bod gekies. Maar almal was in daardie dae baie minder gesofistikeerd. Toe ek begin het, was daar drie of vier aandele en 'n klomp markmakers in elke put. As gevolg hiervan sal ek huiwerig wees om my aandele te verkoop as ek geld verloor. Vervolgens sal ek besluit teen watter prys die voorraad moet koop. Die materiaal en inligting kom uit bronne wat betroubaar en uit eie ervaring beskou word, maar hy impliseer ook geen waarborg vir akkuraatheid nie. Die aandeelprys kan verder afneem. Na 3 tot 6 maande van oefening sal ek in staat wees om konsekwente winste te maak. Die aandeelprys kan terugkeer en gaan af. Transaksie word gedoen op grond van denkbeeldige geld.


Daarbenewens het ek geleer dat ek as beginner moet begin met papierhandel. Dit is soos 'n alkoholiese verslaafde wat drink om hoog te voel. Dit bring my die tweede groot verskil tussen papierhandel en lewende handel, wat emosies is. Swak bestuur van emosies is die sleutel tot mislukking by aandelebelegging. U moet u eie professionele adviseur en ander betroubare bronne raadpleeg oor enige aangeleentheid wat u of ander betref. Dit is omdat ek in 'n rustige toestand beter kan dink. So, ek het vir 'n paar seminare aangemeld om te leer. Wat is die ooglopende verskil tussen papierhandel en lewendige handel? Dit beteken dat ek kan bekostig om foute in my handelspraktyk te maak deur gebruik te maak van die handelsstelsel aangesien geen geld betrokke is nie. Die mees algemene vrae oor koop om belasting te laat?


Die voordeel van so 'n rekening is dat dit 'n realistiese simulasie van die lewende aandelemark moontlik maak. Wat is 'n beleggingsklub? Nadat ek die bestelling gekanselleer het, sal ek die begeerte hê om elke ander minuut te kyk of ek die aandele suksesvol gekoop het. Dus sal ek uiteindelik nie verkoop nie, alhoewel die handelsstelsel my vertel om dit te doen. As ek met regte geld handel, is daar vrees om geld te verloor as die aandeelprys daal. Wanneer die aandeelprys styg, sal gierigheid in my ontstaan. Volgende moet ek besluit om my aandele te verkoop op grond van die handelsstelsel. En hulle volg hul handelstelsels altyd.


Sommige makelaarsmaatskappye voorsien 'n rekening wat beide papierhandel en lewende handel toelaat. Alle lesers moet volle verantwoordelikheid aanvaar vir die gebruik van hierdie materiaal. As ek 'n belegger wil word soos omskryf in die kontantvloeikwadrant deur Robert Kiyosaki, sal ek van professionele beleggers moet leer. Die skrywer, uitgewer en verspreiders verwerp veral aanspreeklikheid, verlies van geld of risiko wat geneem word deur individue wat direk of indirek op die inligting hierin handel. Die leser moet altyd die dienste van bevoegde professionele persone soek wat u eie spesifieke omstandighede kan hersien. As die aandeelprys styg, sal ek opgewonde en gelukkig voel. Die derde hoofverskil tussen koerante wat handel en handel dryf, is die risiko van verslawing. Dan sal ek oefen oor hoe om te filter en die toepaslike voorraad te kies om te belê op grond van die handelsstelsel. Op die ou end sal ek uiteindelik meer geld verloor. Dan is dit tyd vir my om die regte mark te betree.


As die aandeelprys daal, sal ek depressief en hartseer voel. Na die bywoning van 'n paar seminare oor opsiehandel, aandelebeurs en toekomstige handel, het ek besef dat professionele handelaars altyd 'n handelsstelsel het. In plaas van om geld te maak, sal ek uiteindelik geld verloor. Die volgende verskil tussen vraestelle wat handel en lewende handel dryf, is dat dit my toelaat om werklike ervaring te maak. Die volgende dag sal hy egter oorhang. Maar as ek dade doen om die regte dinge te doen, sal ek nooit die beleggingsvaardighede bemeester nie. Hoekom gebruik papierhandel? Die aandeelpryse van alle aandele is eintlik, maar die transaksies is onwaar. My doel om te deel oor papierhandel en lewende handel is hoofsaaklik om te beklemtoon dat behoorlike bestuur van emosies die sleutel tot sukses is. Na 'n tydperk van oefening kan ek uit my foute leer en op my handelsvaardighede verbeter. As ek my vrees en gierigheid in belegging kan bestuur, sal ek beter wees om op belegging te wen.


As my bestelling suksesvol uitgevoer word, sal ek die begeerte hê om te monitor of die aandeelprys gestyg het. In papierhandel is geen geld betrokke nie. Die outeur, uitgewers en verspreiders is nie bevoeg nie en bely nie om regs-, rekeningkundige, mediese of enige ander professionele advies te gee nie. Sommige instansies kan selfs beleggers aanmoedig en leer hoe om opsies as 'n aandelebeurs alternatief te koop. Papierhandelopsies en - voorraad is 'n goeie plek vir beginners. Deur papierverhandeling kan u aandelehandel en opsies verhandel totdat u gereed is om in 'n lewende rekening te belê. Dit word tradisioneel geleer in die finansiële wêreld wat om te belê in die aandelemark beteken om aandele te koop. Die term papierverhandeling beteken eenvoudig om sekuriteite te koop en te verkoop sonder om geld te gebruik. Die probleem met die koop van aandele-opsies is dat dit op lang termyn 'n verliesmetode is. Opsie verhandeling kan 'n goeie bron van inkomste wees as dit behoorlik opgestel word.


Om handel te begin moet jy 'n papierhandelrekening oopmaak. Hier is 7 handel wenke om in gedagte te hou wanneer papierverhandeling.

Opmerkings